Zemanův sprostý výlev.

5. listopadu 2014 v 18:05 | Terka M. |  Filozofické debaty
  • To bych nebyla já, abych se k tomu nevyjádřila. Vlastně to plánuji dlouho, ale prvně jsem se poslechla něco málo z toho výlevu a.. nevím, na jednu stranu musím souhlasit, ale na tu druhou se mohl trochu krotit. Přece jen ví, že obyvatelstvo v této zemi je trošku v rozporu, když se jedná o Zemana.

---

Podle mě řekl Zeman to, co si všichni myslíme a to, že se ozývá Kalousek? Ani se nedivím, tonoucí se vždy snaží zachytit alespoň trochu vzduchu, no ne? Přesto, už by klidně mohl z té politiky vypadnout. Bez něj by tam bylo lépe. A mimochodem, proč se ozývá na vulgarismy prezidenta, když on sám není žádný svatoušek?

Neobhajuji ho. Měl se krotit. A asi si dal něco na kuráž, to je více než zřejmé, ale koho to překvapuje? Mě teda absolutně ne. A jednou je zvolený, tak by to lidi měli tolerovat, alespoň těch pět let, nemyslíte? V jednom kuse slýchávám něco o toleranci, tak proč se to po dobu pěti let nevztahuje i na prezidenta? Je fakt, že kdyby byl prezidentem Schwarzenberg, asi emigruji, protože za něj bych se teda styděla snad ještě víc než za Zemana.

Ani jeden není dokonalý, to je jasné. A kdybych volit mohla, v prvním kole bych hlas dala někomu jinému a rozhodně ne nikomu z těchto dvou. V druhém bych volila Zemana. Už jen kvůli tomu, že TOP 09 nesnáším, nesnáším toho nabubřelého stupidního knížete, který neumí nic jiného, než spát. To už by bylo stejné, jako volit Kalouska. Myslím si, že by za něj rozhodoval někdo jiný a on by ho prostě poslechl.

Vulgarismy nesnáším, ale přiznejme si, kdo z nás si někdy nezanadával? Na blogu používám jen takové slabší sprosté slova, která mi nepřijdou tak hrozná, protože to přece jen někdo čte, že ano a nerada bych, abyste si o mně mysleli, že jsem sprosťák. Nicméně, na Novinkách v diskuzi či na iDnes nadávají na politiku v jednom kuse a nezdálo by se mi, že váží slova, která použijí.

Možná si Zeman prostě řekl, co se stane, když si jednou takhle veřejně zanadává. Třeba doufal, že něco změní. Přiznejme si, že většina politiků volí správná slova, mažou nám med kolem pusy, takže co na tom, když jednou někdo řekne něco, co tomu všemu odporuje a vrátí nás zpátky na zem? Co na tom, když jsme se stali středem pozornosti takřka celého světa?

Protože, to je všeobecně známá věc, i popularita, jež vznikne ze něčeho špatného, je popularita a na tom asi nikdo nic nezmění. Nebo se pletu?

 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 5. listopadu 2014 v 19:06 | Reagovat

Je úplně jedno, kdo nadává a kdo další mluví sprostě. Podstatná je jediná věc - je to prezident a jako prezident vystupoval. A jako prezident by sprostě mluvit jednoduše neměl. I kdyby všichni ostatní v celé zemi každou větu končili vulgarismem, neopravňuje to prezidenta nedržet si oficiální a jakousi noblesní úroveň. Je to přece vrcholný politik, ne?

2 Egoped Egoped | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 19:15 | Reagovat

Může mi někdo vysvětlit, proč se pořád všude proti Zemanovi vytahuje za všech okolností Kalousek? Jako by to byla černá a bílá. On se neozval jenom on, ale s ním i značná část celé naší země. Vypíchnout jenom Kalouska je dost..řekněme "zvláštní" :)

Když se někdo zvolí, tak to přece neznamená, že si pak může 5 let dělat, co chce a každý by to měl jenom tolerovat jen proto, že byl zvolen. Prapodivná logika. Na co je pak třeba opozice v politice a nebo novináři /když u sebe píšeš, že bys byla ráda novinářkou/? Mají přece 4 roky a jsou zvolení, tak jim do toho nemluvme :)

Další "obhajoba" nebo jak to nazvat ve smyslu "copak vy nemluvíte sprostě" je znovu zcela mimo. Ano, mluvíme - doma, mezi přáteli, možná i mezi kolegy. Ale ne když jsem v takové funkci jako je prezdient a mluvím veřejně do rozhlasu. To si rovnou může brát tepláky na zahraniční cesty, dloubat se v nose při interview a podobně. Vždyt to tak přece dělají i ostatní lidé! :)

Nechápal jsem, že někdo může slyšet na plakáty s nápisem "stop Kalouskovi na Hrad" a je mi líto, že to působí dokonce na tak mladé lidi jako je autorka..

Jediné, s čím souhlasím, je poslední odstavec.

3 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 19:40 | Reagovat

[1]: Pravdou taky je, že když se člověk - slušně řečeno - opije, moc nepřemýšlí. Jenže když se na to podíváme ještě z jedné strany, je mu sedmdesát a těžko mu někdo může říkat, co smí a nesmí, má svoji hlavu a jak se říká: "Starého osla nepředěláš." :-)

[2]: Protože jsou úplně stejní a stejně ho mnozí tolerují (ba dokonce mají rádi) navzdory tomu, kolik toho v této republice provedl.

To samozřejmě neříkám. Jasně, že si nemůže dělat co chce, ale člověk je tvor nepoučitelný a rozhodně není bezchybný, kor u takového sedmdesátiletého starce, který už je něčemu naučený a to prostě nejde předělat. Jasně, mohl by se snažit, jenže nikdo neříká, že by to k něčemu bylo. I přes ty řeči všech okolo za minimálně za rok udělá nějakou podobnou blbost,.. tak to prostě lidi musí překousnout a příště zvolit menšího osla. Nebo přinejmenším až bude vhodná příležitost. :-)

Právě proto mám dojem, že to někdo musel takhle říct nahlas, aby se o tom alespoň chvíli mluvilo. Kdyby řekl něco jiného, všechno by to zapadlo mezi ostatní projevy, rozhovory, apod. Nevím, každý má jiný názor a já ho plně respektuji, jen.. je mi naprosto cizí.

Ono i když sleduješ ty reportáže ve zprávách, jak stojí Schwarzenberg s Kalouskem vedle sebe, je trošku zavádějící, že vždy stojí po jeho pravé ruce. Nezmínila jsem to kvůli plakátům, žádný takový se ke mně pokud vím nedostal nebo si to nepamatuji,..

Jasně, já to chápu, přesto ti děkuji, že jsi mi tu zanechal takový obsáhlý komentář, na nějž je radost odpovídat. :-)

4 dobry-jmena-uz-jsou-pouzity dobry-jmena-uz-jsou-pouzity | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 19:44 | Reagovat

"Vulgarismy nesnáším, ale přiznejme si, kdo z nás si někdy nezanadával?" Nikdo. Jsem sprostá jako dlaždič. Ale dovolím si to ve škole? K rodičům? V oficiálnějších situacích? NE. A o tom to je. U piva v putyce Na Růžku, ať si Zeman pičuje třeba do aleluja, to je mi buřt. Když ale vystupuje jako hlava státu, měl by se krotit. O to myslím většině lidí jde.

5 Bocian Bocian | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 19:50 | Reagovat

Len upozorňujem, že v českej politike sa vôbec neorientujem, no všeobecne sa o ňu a preto mi nedá nevyjadriť sa.

Mne je Zeman úplne nesympatický človek a tým nemyslím výzor, ale ten arogantný tón hlasu, ktorý som počúval počas celého obdobia prezidentských volieb (celkom som to sledoval).
Je čosi iné zanadávať si pri šoférovaní, alebo pri nejakej náročnej situácii, ako v rozhlasovej relácii. Týmto sa v mojich očiach ukázal ako hulvát.
Na blogu nepoužívam nadávky (len občas také slabé odvary). Prečo? Lebo sa blogom prezentujem a podľa mojich slov ma budú druhí ľudia vnímať. Akokoľvek pravdivé jeho reči boli, nemal to urobiť. Prezidentovi takýto slovník pri verejných debatách do úst nepatrí. To je k Zemanovi všetko.

6 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 19:52 | Reagovat

[4]: Já vím, měl se krotit, to jsem zmínila už v úvodu článku a chápu, že lidi vymýšlejí všemožné demonstrace, jenže k čemu to je?

V roce 2011 jsem byla v Praze na demonstraci, něco se změnilo až o tři roky později,.. já jen nechci, ať tu propukne něco, co se děje na Ukrajině nebo v Íránu nebo kdekoli jinde, kde se teď bojuje,.. prostě jen nechci, abychom se zničili navzájem. :-)

7 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 5. listopadu 2014 v 19:52 | Reagovat

[3]: Je-to-prezident. Jestli se opíjí a není schopný chovat se na úrovni, nemá tam co dělat. Tohle by byla omluva pro nějakého člověka, co tohle vyvede třeba při co já vím, schůzi ve firmě nebo při natáčení ankety z ulice, ale ne pro někoho, kdo se ujal tak vysokého postu. Ostatně ono to je možná právě to - je mu sedmdesát. Nic proti pracujícím seniorům, ale pokud mu věk a chlast zabraňuje zhostit se své úlohy tak, aby reprezentoval republiku v dobrém světle, tak by to neměl dělat, stejně jako když věk a chlast řidiči autobusu znemožní bezpečnou jízdu. Ale já si nemyslím, že tak mluvil proto, že to jinak nedokáže, mluvil tak proto, že chtěl strhnout pozornost. A to by bylo lepší něčím ušlechtilejším.

8 Egoped Egoped | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 19:57 | Reagovat

[3]: "jak stojí Schwarzenberg s Kalouskem vedle sebe" - to bude asi tím, že jsou to často záběry z tiskovky a holt je to předseda a místopředseda strany a dva nejvýraznější politici TOP 09 :)

Že je někomu 70 není ani trochu polehčující okolnost, náhodou je to ještě fajn věk a pan prezident si moc dobře uvědomuje co dělá (bohužel?) :)

Ještě poslední drzou poznámku si neodpustím: "člověk je tvor nepoučitelný" - to je omyl. Kdyby to tak bylo, tak pořád ještě lozíme po stromech :)

Na každý pád máš i kladný bod za to, že ses nijak neurazila a jsi ráda i za negativní komentáře.. :) hezký večer!

9 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 20:00 | Reagovat

[5]: Po pravdě mi ani jeden z těch kandidátů nepřipadal sympatický. Vyřadili mi Okamuru, kterému jsem docela fandila a tak nějak věřím, že kdyby se tam dostal, probojoval by se i do druhého kola a možná i do toho prezidentského křesla by to dotáhl.

Takže jak jsem říkala, kdybych tehdy mohla, Zemana bych v prvním kole ROZHODNĚ nevolila, kdežto v druhém kole jo, protože už bylo jedno, jestli tam bude ten nebo onen, stejně by to dopadlo stejně,.. jestli ne hůř. Abych pravdu řekla, v tuto chvíli je mi stále ještě nejsympatičtější Babiš a náš - doufám - starosta Čunek. :-)

Já vím, je to něco jiného a jak jsem řekla, neobhajuji ho, jen říkám, že se s tím muselo počítat.

Přesně. Právě proto taky na blogu nepoužívám nadávky, žádné vulgarismy, občas použiji "sakra", když si potřebuji ulevit, ale nic z toho, co použil náš prezident. Měl volit mírnější slovník, ale jestli měl něco připito, nedivím se tomu.

10 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 20:25 | Reagovat

[7]: Já nevím, mám pocit, že Zemana nijak neobhajuji, taky mě to štve, jenže se snažím nalézt i něco jiného, proč tak jednal. Abych pravdu řekla, když by někdo začal nadávat na schůzi, asi bych ho vyrazila (pokud to vezmu z pozice šéfa) a řekla mu, ať si vleze pod ledovou vodu a smyje ze sebe ten alkohol. V případě, že by se jednalo o šéfa, tak nevím, asi bych z té schůze odešla bez ohledu na to, jak neslušné by to bylo, nesnáším nadávky (a rozhodně je u nikoho netoleruji, i když se to z mého článku mohlo zdát - i mě se to tak zdá, to přiznávám) a odmítla bych to poslouchat. Slovníku našeho prezidenta jsem se prostě a jednoduše smála, to nejde jinak, alespoň u mě ne.

Mám dojem, že nic ušlechtilejšího říct nedokáže. Minimálně ne tak, aby si to někdo zapamatoval na dobu delší než pět minut,.. a o tomhle výstupu se bude mluvit ještě hodně dlouho, ostatně jako o každém komickém vystoupení prezidenta, které mělo vypadat seriózně, ale ve výsledku je to jen hloupě volená slovní zásoba a on se zřejmě v tu dobu držel přísloví "mluv tak, jak ti zobák narostl". :-D

[8]: Jo, vím, že je místostarostou i o tom, že to je tak na tiskovkách, jen mě irituje, že se v jednom kuse někam vtírá, jak kdyby mu snad patřil celý svět. Jestli půjde z kola ven Zeman, půjde i Kalousek, už tam otravuje dost dlouho. :-)

Nejsem si jistá, ale docela bych pochybovala o tom, že ještě ví, co dělá,.. když vezmu v potaz, že z alkoholu odumírají mozkové buňky, alkoholik nedokáže uvažovat normálně.

To máš pravdu, myslela jsem si, že to s lezením po stromech zmíníš. Nicméně, někdy mám dojem, že jsme si ani moc nepolepšili a chováme se stejně, až na ty stromy a na to, že nechodíme po světě nazí. :-)

Už když jsem článek psala, počítala jsem s negativními komentáři, možná i trochu delšími, než obvykle, na něž budu moci nějak reagovat. A navíc, mám ráda politické debaty, je se v nich vždy ukazuje, že mají pravdu všichni kromě mě. :-D

11 Bocian Bocian | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 20:30 | Reagovat

[9]: S otcom som sa dosť o Babišovi rozprával a nemá naňho milého slova. Problém vidím v tom, že je podnikateľ a minister financí... Tiež sa mi nepozdáva tá kúpa novín. Média predsa musia byť nezávislé.

Ja neviem, v politike nie je asi nik
svätý. Jediný politik, ktorý si získal moju náklonnosť, bola expremiérka Iveta Radičová. Jej vláda však predčasne padla a ona z politiky odišla. To tiež o niečom vraví.

12 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 20:32 | Reagovat

* Jen abych ještě doplnila. Zkrátka, chtěla jsem tím říct, že jednou je to prezident a prostě, každý se ohání tím, jak za komunistů bylo líp,.. to já samozřejmě nemohu posoudit, ale alespoň z doslechu vím, že si prostě na prezidenta nikdo nic nedovolil bez ohledu na to, jaký to mohl být blb,.. trošku soudnosti a hned bude líp. Když se nad tím budou lidi rozčilovat, budou to řešit, tím spíš bude Zeman všechno tohle dělat a nikdy nebudeme mít klid. Je mi naprosto jasné, že to dělá kvůli tomu, aby se o něm mluvilo, jen zvolil jinou (čti horší) taktiku než.. než třeba Masaryk. :-)

13 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 5. listopadu 2014 v 20:37 | Reagovat

[10]: To je ten problém - zaměstnance můžeš vyhodit, když se ti jeho projev nelíbí, prezidenta vyhodit nemůžeš. O zaměstnanci si pomyslíš, ale na veřejnost se to nedostane, prezident se vysměje všem do xichtu, vyhodit ho nejde a ještě se najdou takoví, co se ho zastávat budou (a že na různých serverech se ho zastávají). A to je prostě špatně.

14 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 20:38 | Reagovat

[11]: Jo, to chápu. Spousta lidí ho nemá ráda, přesto,.. nevím, možná to bude znít lehce (dobře, spíš trochu víc) naivně, ale já věřím, že by mohl pro tuto zemi udělat něco dobrého. Něco. :-) To máš samozřejmě pravdu, jenže to je jako se Zemanem - nikdo ho nedonutí přestat chlastat, ani Babiše nikdo nemůže nutit, aby MF prodal,..

O tom vím, ale vlastně na ni nemám nějaký názor. Doma slovenské zprávy moc nesledujeme, a v českých zprávách toho o tom tolik není,.. nebo jsem se o to tehdy moc nezajímala.

Někdy mám dojem, že člověk prostě nikdy nebude spokojený s tím, kdo mu vládne, vždycky se na něm najde nějaká chyba. Někteří jich mají víc, někteří méně, ale každý politik nějakou má. :-)

15 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 20:46 | Reagovat

[13]: Jo, to je fakt. Jenže mám dojem, že se předvádí právě proto, že to lidem tak vadí, že si ho tak všímají. Já vím, je to prezident, vždycky (dokud bude prezident) si ho lidi budou všímat,.. sledovat, jak vystupuje na veřejnosti, ale on to prostě dělá z toho důvodu, aby se o něm mluvilo, v tom není žádná věda.

Možná je škoda, že ho lidi prostě nemůžou sesadit bez toho, aby rozpoutali všemožné nepokoje s těmi, kdo ho obhajují. Možná i kdyby tady ta šance byla, my Češi jsme prostě moc líní a nic s tím udělat nedokážeme. Možná kdyby to šlo, tak bychom každý rok měli nového prezidenta, protože by se nám tam žádný nehodil,..

16 Bocian Bocian | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 20:46 | Reagovat

[14]: Ja som občas pozeral diskusné relácie Václava Moravce. Z nich sa toho človek dosť dozvie a je to na úrovni.

Áno, človek nebude so svojim "vladárom" nikdy spokojný. Má to prostý dôvod. Všetci sme ľudia, na počudovanie aj politici. A ľudia sú len akési zvláštne zvieratá, ktoré v sebe stále držia základné pudy.

17 Lukáš Lukáš | Web | 5. listopadu 2014 v 20:56 | Reagovat

Já si myslím, že to někteří politikové zbytečně dramatizují... Prezident neprezident pořád je to člověk a navíc si myslím že to Zemanovi neujelo ale že to řekl záměrně.

18 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 21:07 | Reagovat

[16]: My doma sledovali ty začátky Otázek, dokud,.. teď už to nesledujeme, vlastně ani nevím proč, je fakt, že se z toho člověk hodně dozví. Ale kolikrát jsem schopna dívat se od začátku až do konce na ty předvolební debaty, co Moravec pořádá. Pak taky od začátku až do konce sleduji ta hlasování (a nadávám, když se tam objeví rozhovor s Kalouskem :-D ), abych zjistila výsledky. Ráda to sleduji. :-) A jak jsem se zmínila u jedné odpovědi na komentář, i tyto politické debaty na blogu mám ráda, i když je jasné, že v nich vždycky prohraji. :-D

Přesně,.. a přitom to byl člověk, co přišel s tím, že by tu měl někdo vládnout. Jak tak čtu Kosmovu kroniku, zjišťuji, že i v té době už byly lidé nespokojení a přitom si to vybrali sami,.. jednou byli nespokojení, že jim vládla žena, podruhé zase s něčím dalším,..

19 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 21:09 | Reagovat

[17]: To máš pravdu. Možná to řekl záměrně, ale možná v tom měl taky nějaký podíl alkohol,.. :-? :-)

20 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 5. listopadu 2014 v 21:30 | Reagovat

Jedno je důležité Prezident (hlava státu, reprezentant lidu) by takto v žádném případě mluvit neměl za žádné situace (snad jen u sebe doma) a to ještě v takovém rádiu. :-( A co je horší? Že mě to u Zemana nepřekvapuje.

21 Terka Terka | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 21:33 | Reagovat

[20]: Mě to u něj taky nepřekvapuje, ale co mě překvapuje, jsou ty diskuze lidí, které to ještě dokáže překvapit, že je schopen takto mluvit. Znělo to smysluplně? :-D

22 TlusŤjoch TlusŤjoch | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 22:53 | Reagovat

[17]:
Jasně, že záměrně.
A namachrovaným tónem. Akorát, že se vlastně hned na začátku ztrapnil, když ani ono anglické slůvko "pussy" neuměl správně vyslovit...

23 Bocian Bocian | E-mail | Web | 5. listopadu 2014 v 22:55 | Reagovat

[18]: Áno, aj ja vždy sledujem predvolebné štúdia, všetky tie rozhovory a analýzy. Baví ma to a je to napospol napínavé :-D. Teraz opäť povstáva moje politické nadšenie, pretože sa u nás schyľuje ku komunálnym voľbám.

Tú knihu nepoznám, ale pozriem sa po nej, znie to zaujímavo. Mne sa na tému politika páčila novela Zvieracia farma. Vraví sa, že moc korumpuje. Ja si však myslím, že my tento sklon vlastníme a ona moc je prostý stimulant.
(Dúfam, že ti neprekáža moja potreba neprestajne reagovať :-D)

24 Kája Kája | Web | 6. listopadu 2014 v 19:09 | Reagovat

A já stále ještě pořádně nechápu o co jde. :D

25 Kristýna Kaderová Kristýna Kaderová | E-mail | Web | 6. listopadu 2014 v 21:06 | Reagovat

Víš, že o politiku se nezajímám (což je ironie vzhledem k mému oboru) takže nevím v jaké souvislosti nadával, ale vím že nadával :D

Máš pravdu, každý si občas zanadává, ale on by podle mě neměl, aspoň veřejně. Jednou je to prezident, tak by měl naši zemi reprezentovat. Takhle nám podle mého názoru dělá akorát ostudu a my se pak divíme, že na Česko všichni kašlou.

Se Zemanem to budeme muset vydržet a pak budeme muset doufat, že se Klaus rozhodně znovu kandidovat a vyhraje. Ten krade jen propisky, takže to je v pohodě :D

26 Terka Terka | E-mail | Web | 6. listopadu 2014 v 22:07 | Reagovat

[25]: Vím :-) víš, že já přesně taky nevím v jaké souvislosti? :-D

Neřekla bych, že na nás kašlou, spíš z nás mají legraci,..

To nepůjde,.. každý prezident může být zvolen jen na dvě volební období a Klaus si to už odbyl. Byla bych ráda za Okamuru, i když se musím přiznat, že už mi není tolik sympatický jako byl před prezidentskými volbami,.. ale měla by jsi to vědět z toho práva, to vás ten právník neučí? :-)

27 Iris V. Iris V. | E-mail | Web | 7. listopadu 2014 v 21:36 | Reagovat

Já obvykle politiku neřeším a taky se k ní veřejně nevyjadřuji (přece jenom, ještě pořád jsem malá holka, která do toho nemá co kecat), ale jsem toho názoru, že pokud je prezident schopen veřejně sprostě nadávat, neplní reprezentativní funkci hlavy státu (která sice není jediná, ale je, řekla bych, jedna z nejdůležitějších).
Vlastně ani nevím, koho bych chtěla za prezidenta. Spíš jsem si skoro jista tím, koho bych nechtěla (zvládla bych si to i odůvodnit, ale, jak jsem už psala, nechci se do toho veřejně pouštět, politické spory online jsou asi hodně nepříjemné). Ale to už je teď stejně jedno. Až se bude prezident volit znova, budu už mít volební právo i já a to teprve bude dilema.

28 mengano mengano | E-mail | Web | 8. listopadu 2014 v 8:09 | Reagovat

Mám pocit, že kdyby někteří lidé nemohli mávat Kalouskem, tak by to nepřežili. Absolutně nechápu, jak nějaký Kalousek souvisí s tím, že se náš prezident chová jako buran. Nezlob se na mne, ale pokud někdo zastává vrcholnou funkci, musí tomu za všech okolností přizpůsobit své chování. Projev prezidenta prostě musí mít úroveň. V rozhlase nemluvil občan Zeman, v rozhlase mluvil prezident Zeman. Také nevím, jak se sprostotou prezidenta souvisí to, že vulgárně mluví občas každý z nás. Doma v hradní koupelně ať si pan Zeman ku..vuje dle své ctěné libosti. Pokud ovšem vyleze na veřejnost, končí veškerá legrace.
Mně osobně nechutné prezidentské vystoupení v rádiu přišlo jako kouřová clona, aby se přestalo mluvit o tom, jak skandálně se choval v Číně, kde zcela nepokrytě lezl Číňanům do rekta.

29 Kristýna Kaderová Kristýna Kaderová | E-mail | Web | 8. listopadu 2014 v 15:57 | Reagovat

[26]: To je ještě horší :D

Na dvě volební doby, potom musí být někdo jiný, ale pak zase může kandidovat.

Mimochodem ten právník náš učí akorát tak dějepis druhého ročníku :D

30 Terka Terka | E-mail | Web | 10. listopadu 2014 v 12:10 | Reagovat

[29]: Tak jsem si to poslechla. Celých padesát minut. Ale abych pravdu řekla, pořád nechápu, proč se kvůli tomu někdo rozčiluje, Zeman je prostě Zeman a ho zkrátka nikdo nepředělá. Bohužel. Chová se tak - podle mého mínění - už pěknou řádku let, od té doby, co do politiky vůbec vstoupil, proto nechápu, že se tomu vůbec někdo diví,.. ale když jsem o tom tak četla, měla jsem dojem, že v tom rozhovoru bude každé druhé slovo nahrazeno tím sprostým, ale pravdou je, že na padesát minut jich tam nebylo tolik, kolik jsem si představovala. Tudíž si myslím, že to někteří až moc zveličují. Mnou počínaje. :-D

Fakt? Tak to jsem asi v tu dobu chyběla ve škole. :-D

Tak alespoň něco. :-D

31 reveriedreams reveriedreams | E-mail | Web | 15. listopadu 2014 v 15:55 | Reagovat

Já si myslím, že naše vláda stejně stojí za jedno velké houby, a nějak jsem se nad tímto nepozastavila. Když si zanadává nějaký sportovec, je to v pořádku, ale když to udělá politik, hned se kolem toho točí celý svět? Přijde mi to nesmyslné. My všichni jsme přece lidé! Uznávám, že tím Zeman nedává moc dobrý příklad mladým generacím, ale ty jsou již stejně zkažené. On jen přispěl jsou špetkou do mlýna...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.